انسداد آزاد راه قزوين - رشت

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني پليس، سرهنگ «مجيد جمشاد» اظهار داشت: عصر روز گذشته سه‌شنبه (16 آبان) تپه‌هاي رسي منطقه خرشک در منطقه شهرک صنعتي رستم آباد به علت باد شديد و سستي خاک ريزش کرد و با توجه به اين‌که آزاد راه قزوين – رشت نيز از کنار اين تپه‌ها عبور مي‌کند ريزش خاک و سنگ سبب انسداد مسير جنوب به شمال آزاد راه (رودبار به امام‌زاده هاشم) شد.

وي افزود: از لحظه ريزش کوه و انسداد راه مأموران پليس راه در محل حاضر و اقدامات ايمني اوليه را فراهم کردند، همچنين محدوديت ترافيکي در ابتداي اين قطعه از آزاد راه که از شهر رودبار آغاز مي‌شد نيز اعمال شده است.

رئيس پليس راه استان گيلان با بيان اين‌که براي ايمني رانندگان و تسريع در عمليات عمراني آزادراه قزوين – رشت حد فاصل رودبار تا امام‌زاده هاشم مسدود خواهد بود، اظهار داشت: عمليات عمراني در جاده قديم نيز به علت انسداد آزادراه موقتاً تعطيل بوده و تردد خودروها از جاده قديم صورت مي گيرد.

جمشاد در پايان خاطرنشان کرد: مسير رفت آزادراه يعني امام‌زاده هاشم به رودبار باز و تردد خودروها در اين مسير انجام مي‌شود و مسير رودبار به امام‌زاده هاشم (مسير برگشت) پس از بازگشايي از طريق رسانه‌هاي عمومي به اطلاع هموطنان خواهد رسيد.
/117

انتهای پیام/

کد خبر 1391081739